BRAK ZMIAN

Brak zmian brał się z założenia, że szkoła jako instytucja podąża we wła­ściwym kierunku z wyjątkiem może tego, że powinna dołożyć starań, aby lepiej re­alizować wcześniej przypisane zadania, a treść i metody nauczania bardziej odpo­wiadały uczniom. Za dobrą monetę przyjęto, że ze szkołą nie dzieje się nic złego; to uczniowie, nie szkoły wymagają zmian .Choć pod względem ilościowym badania pedagogiczne robią wrażenie, to tylko bardzo nieliczne doprowadziły do zmian w szkołach od czasu, kiedy byliśmy uczniami. W zasadzie używa się tych samych metod co przed pięćdziesięciu laty, a przecież zmiany i postęp w ciągu pięciu lat w nauce, technologii i medycynie są zdumiewające, a ich wpływ

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *