CZYNNOŚCI PEDAGOGICZNE

Tradycjonaliści skłaniają się do teoretyzowania strukturalnego, w który m chodzi o rozpoznanie składników programu i określenie związków między nimi. Interesują ich decyzje w trakcie prac nad kreowaniem programu i ludzie podejmujący je.Dla prac programowych i dla ich analizy najważniejsza jest racjonalność i logika.Czynności pedagogiczne mają dla nich charakter nie tyle sztuki, ile szeroko rozumianej nauki, a przynajmniej muszą się opierać na naukowym podejściu. Zakładają że najważniejsze składniki procesów pedagogicznych można rozpoznać, opisać i do pewnego stopnia objąć nad nimi kontrolę. Programy tworzy się w toku  procesu o charakterze behawiorystycznym i redukcjonistycznym i następnie przekazuje do realizacji. Cele, treść i proces dydaktyczny dają się zaplanować z góry, 1 a nauczycieli można z powodzeniem przygotować do skutecznej i wydajnej realizacji programu.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *