OBWINIANIE PEDAGOGÓW

Decker Walker obwiniał pedagogów, że za- jąwszy się algorytmami tworzenia programów, nie zwrócili dostatecznej uwagi, jak są one tworzone i – gotowe już – czym się charakteryzują. Dowodził, że teorie programu szkolnego pozwolą programistom spojrzeć na programy z różnych stron i tym samym umożliwią oryginalną ich interpretację. Uważał, że teorie programu tworzą spójne kategorie, z których każda ma inną formę i innym służy celom. Wszystkie one jednak racjonalizują i wyjaśniają praktykę oraz ujmują ją w system pojęć. Walker zauważył, że niektóre teorie pasują do istniejącego porządku społe- czengo i nie kwestionują go, podczas gdy inne prezentowane są w kontekście nowe­go, hipotetycznego społeczeństwa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *