OGÓLNIE W SZKOŁACH

Przeciwnie chłopcy – sami muszą zdefiniować cele, przebudować zdobyte doświadczenia i samodzielnie wyciągnąć z nich wnioski. W efekcie mają oni większe problemy z uczeniem się roli, a dziewczynki stają się bardziej zależne.W szkołach w ogóle, a w podstawowych zwłaszcza, pracują głównie kobiety. Uczniowie w szkołach podstawowych znajdują się akurat w krytycznym dla rozwo­ju okresie, podczas gdy kultura tych szkół zdominowana jest przez kobiece normy uprzejmości, czystości i posłuszeństwa. Programy, sprawdziany, zajęcia w klasie mają także orientację kobiecą: bezpiecznie, miło, higienicznie. W szkołach krzywią się na wulgarny język i bijatyki; tłumi się tam chłopięce przejawy męskości i często nie pozwala uprawiać twardych konkurencji sportowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *