OPRACOWANIE MATERIAŁÓW

Na przykład eksperci mogą opracować wspaniały program nauczania przyrody uczniów klasy czwartej i okręg szkolny może zakupić ów program wraz z całym oprzyrządowaniem, ale nauczyciele mogą nie zechcieć skorzystać z tego programu lub też mogą nie umieć go zrealizować. Trudno wdro­żyć pomyślnie innowacje, jeśli organizacja, która ma się im poddać, nie jest gotowa zbadać, jakie z tym wiążą się codzienne problemy praktyczne i rozwiązywać je.Zejść do szkoły. Ponieważ wprowadzająca innowację organizacja musi roz­wiązywać problemy z wdrożeniem w toku codziennej pracy, realizacja zmiany wy- maga, aby widzieć ją na terenie pojedynczej szkoły, tam bowiem pojawią się pro­blemy. Okęg szkolny może zadbać najwyżej o materialne lub propagandowe poparcie zmiany.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *