PODZIELENIE PROGRAMU

Zda­niem Sizera druga z tych możliwości wymaga, żeby program podzielić na cztery części: 1) badanie i ekspresję; 2) matematykę i nauki przyrodnicze; 3) literaturę i sztukę; 4) filozofię i historię, składające się razem na trzon programowy. Ważne jest dla niego aktywne uczenie się, któremu ustąpić pola musi bezmyślne staranie zaliczenie testów osiągnięć.Sizer utrzymuje, że te cztery obszary programu odpowiadają podstawowym kry­teriom alfabetyzacji kulturalnej i kwalifikacji obywatelskich. Uczniowie mogliby w pewnych granicach sami wybierać materiały dydaktyczne, wszelako nauczyciele członkowie lokalnej społeczności powinni dojść do trwałego porozumienia, jakie materiały warte są lektury.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *