POŁĄCZENIE NAUKI I SZTUKI

Tykociner zdołał połączyć nauki i sztuki z metodami i procesem systematyzowania wiedzy i przedstawiania jej w kategoriach wzrostu transformacji i integracji.  Wiedza przedstawia się jako ciągły proces, kształtujący społeczeństwo i łączący I przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Patrząc praktycznie, Tykociner pokazuje programistom całą paletę elementów wiedzy, z której należy zaczerpnąć materiał nauczania i ująć w program.Aby pomóc programistom uporać się z ogromną różnorodnością zmian w społe­czeństwie, Omstein proponuje rozważyć dziesięć zakresów wiedzy, wybiegających w przyszłość i składających się na fundament programu interdyscyplinarnego: Wiedza powinna obejmować podstawowe narzędzia, czyli czytanie, pisanie,arytmetykę, komunikowanie się ustne, alfabetyzację komputerową o  środkach osiągania celów, nie zaś o samych celach. Uczniowi potrzeba czegoś f więcej prócz umiejętności podstawowych, bez nich jednak nie wyjdzie poza najprostszą wiedzę i nie potrafi myśleć krytycznie o wiedzy przedmiotowej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *