PRAWIE WSZYSCY PROGRAMIŚCI

Prawie wszyscy programiści zgadzają się ze sobą w dwóch sprawach. Po pierwsze, że program ma zasadnicze znaczenie dla nauczycieli, uczniów i procesu dydaktycznego. Po drugie, że proces kreowania programów znajduje się pod ogromnym wpływem wartości wyznawanych przez twórców programu.Wśród programistów opowiadających się za alternatywnym podejściem do pro­gramu powszechne jest niezadowolenie z tradycyjnego sposobu myślenia o progra­mie i kreowania programu. W sprawie programu mają zupełnie odmienne przekona­nia i wyznają odmienne wartości, mają inną wizję przyszłości szkoły i programów niż badacze z głównego nurtu. Sięgają często po argumenty do dziedzin, z którymi do niedawna jeszcze nie wiązano problematyki pedagogicznej, na przykład sztuki, fenomenologii, psychoanalizy, literatury, teorii krytycznej i neomarksizmu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *