PRZEKAZYWANIE WARTOŚCI

Chcą byśmy rozważyli i przekazali w programach te wartości, które są podstawą ich pedagogicznych idei. W wielu przypadkach znajdu- jąsię oni pod wpływem nie tylko szkół filozoficznych, ale także teorii politycznych. Specjaliści analizujący kreowanie programu w swoich pracach programowych i w swoich analizach także korzystają z teorii zaczerpniętych z innych dyscyplin. W grę wchodzą teorie zmiany, rozwoju organizacji, teorie małych grup. W zasadzie wszystkie teorie, z których korzysta się, rozpatrując kreowanie programu, opierają się na logice i ułożone są sekwencyjnie. Większość teorii jest tradycyjna w tym sensie, że pochodzi z renomowanych dyscyplin naukowych, chociaż i tu pojawiają się nowe elementy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *