U PROGU SZKÓŁ

Połączone, stają się skuteczną metodą socjalizowania i kontrolowania lu­dzi, którzy uczęszczają do szkoły lub pracują w niej; one też mogą skutecznie po­wstrzymać zmiany. Zmiany stoją u progu szkół. Nie można już ograniczyć kształcenia szkolnego do tradycyjnej grupy wiekowej 5—16 lat. Musi zejść ono w dół, żebyśmy mogli uporać się z problem pracujących matek i lepiej przygotować do nauki szkolnej dzieci na­rażone na niepowodzenia, i pójść w górę, żeby poszerzyć ofertę oświatową dla ludzi w różnych okresach życia i umożliwić im zmianę zawodu. Popularność zyskuje koncepcja przemiennych okresów kształcenia i pracy i łączenia modeli formalnej i nieformalnej edukacji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *