WIEDZA JAKO ŹRÓDŁO ZMIAN

Tym samym szkoły będą musiały stać się bardziej osobiste, bar­dziej troszczyć się o dzieci i bardziej im ufać; takim modelem szkoły zastąpić trze­ba model bezosobowej fabryki, tak często dziś spotykany. Skoro każdego ucznia na­leży potraktować jako kogoś specjalnego, programiści będą musieli zająć się nie tylko postępami pedagogicznymi, ale także rozwojem moralnym i psychologicznym uczniów, czyli edukacją holistyczną.Na narastającą i zorganizowaną wiedzę o ludziach i świecie można patrzeć jak na przedłużenie współczesnego społeczeństwa i proces interakcji z nim. Zmienia się społeczeństwo, zmienia się też nasza wiedza. I odwrotnie, wraz z powiększa­niem się zasobu wiedzy w społeczeństwie dochodzi do dodatkowych zmian.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *