ZAANGAŻOWANIE NAUCZYCIELI

Ludzie, od których oczekuje się zmiany spso- bu pracy, nie przystaną na to, jeśli nie da się im głosu, kiedy planuje się lub wdra­ża innowację. Nauczyciele muszą mieć możliwość wybrania i ocenienia innowa­cji. Trzeba im także zapewnić czas i możliwości materialne, dzięki którym będą mogli współpracować i współdecydować w trakcie przygotowywania i realizacji zmian.Odgórny i oddolny kierunek zmian. Badania z lat sześćdziesiątych i siedem­dziesiątych uzasadniają raczej oddolny kierunek wprowadzania zmian, gdyż nau­czyciele, których prosi się przecież o poświęcenie czasu i energii na doskonalenie nauczania i programów, czują się za nie odpowiedzialni.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *