ZWOLENNICY PROCESU

Zwolennicy behawiorystycznego lub poznawczo-rozwojowego pro­cesu dydaktycznego, albo tradycyjnego, scjentystycznego podejścia do programu nie nabiorą zaufania do „trzeciej siły” w psychologii i „miękkiego” uprawiania prac programowych. Uczenie się w zgodzie z wytycznymi psychologii humani stycznej może oczywiście wpłynąć korzystnie na zdrowie psychiczne uczniów, związki uczniów z nauczycielami oraz na wrażliwość na ludzkie sprawy zarówno uczniów nauczycieli, jak i programistów. Niestety, zawsze będzie zależne od osobistych do­świadczeń i subiektywnej interpretacji, wystawiając się tym samym na krytykę ze strony tradycyjnych pedagogów, większości psychologów i programistów, zwykle zwolenników orientacji behawiorystycznych i poznawczych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *